نمونه کار پروژه ۳ واحدی در امیرکبیر واحد دوم

فضاهایی که میتوان از سنگ مصنوعی کورین در آن استفاده کرد:

یکی از پر کاربردترین مصالحی که در آشپزخانه استفاده میشود  می توان به رویه کابینت و سینک کورین اشاره کرد. یکی از مهم ترین ویژگی های صفحات کورین ، آنتی باکتریال بودن وخاصیت عدم چسبندگی مواد غذایی و  بدون درز بودن سطوح آن ها می باشد. این ویژگی باعث می شود تا دیگر نگران تماس مواد غذایی با رویه کابینت نباشیم و به راحتی قابلیت پاکیزگی و شستشوی را داشته باشد.

از خصوصیات دیگر سنگ مصنوعی کورین میتوان به تنوع در طرح و رنگ اشاره کرد. محیط آشپزخانه باید از نظر روانی حس آرامش بخش  را القا نماید. رنگ های روشن محیط آشپزخانه را وسیع تر جلوه می دهد و حس آرامش ، پاکیزگی و آسوده خاطری را درافراد خانه ایجاد کند.

کورین را با مواد ضد عفونی کننده معمولی می توان به سادگی تمیز کرد. کورین احتیاج به درزگیری سالیانه ندارد و اگر رویه کورین دچار آسیب دیدگی شود ، با سنباده و مواد پرکننده سطح به سادگی قابل ترمیم است. اگر قسمتی از سنگ کورین بشکند ، می توان آن قسمت را برید و قسمت جدیدی جایگزین آن کرد.

دکوراسیون سرویسهای بهداشتی:

یکی دیگر از مهم ترین کاربردهای سنگ مصنوعی کورین در سرویس های بهداشتی ، روشویی و کاسه می باشد. دیگر کاربرد کورین ، وان حمام و جکوزی است. همان طور که می دانیم پاکیزگی و بهداشت در سطوح بهداشتی بسیار اهمیت دارد. به علت بدون خلل و فرج بودن صفحات و بی تاثیر بودن مواد شیمیایی بر سطح این صفحات ، یکی از مناسب ترین مصالح در ساخت این فضاها کورین می باشد.

استفاده از رنگ های روشن ، سطوح آلوده را بهتر نشان می دهد. این ویژگی موجب می شود ، نظافت محیط های بهداشتی با سهولت و ایمنی بیشتری انجام گیرد. البته رنگ های روشن در این فضاها از نظر روانی نیز حس پاکیزگی را بهتر القا می کند.که باز هم به سلیقه و نظر افراد در هنگام خرید و سفارش سنگ کورین خود بستگی دارد.

سنگ مصنوعی کورین در دکوراسیون مراکز درمانی و آزمایشگاهی:

پاکیزگی و بهداشت ایمنی کارمحیط های مانند: بیمارستان ها و مراکز آزمایشگاهی و درمانی بسیار حائز اهمیت است. از آنجائیکه صفحات کورین هیچ گونه خلل و فرج و درزی ندارند و مواد شیمیایی برروی آنها تاثیر نمیگذارند، یکی از مناسب ترین مواد و مصالح در طراحی و ساخت اینگونه فضاها می باشد.

از صفحات کورین در ساخت میزها و کانتر بیمارستانی و آزمایشگاه ها استفاده می شود. در طراحی و ساخت این مراکز بیشتر از رنگ ها و طرح های سفید و روشن  صفحات کورین استفاده می شود.با توجه به اینکه استفاده از استاندارد های فضایی در محیط های درمانی باید رعایت شود که نمونه آن، رنگ متریال مصرفی است. استفاده از رنگ های روشن سطوح آلوده را بهتر نشان می دهد. این مساله باعث می شود که نظافت محیط های بیمارستانی با سهولت و ایمنی بیشتری انجام پذیرد. البته رنگهای روشن از نظر روانی نیز حس پاکیزگی را بهتر و بیشتر القا می کند.

 

کورین سامسونگ | کورین الجی | کورین ایرانی | آموزش کورین |

دکوراسیون هتل ، رستوران (مراکز خدماتی رفاهی):

سنگ مصنوعی کورین طراحی داخلی و چیدمان فضاهای عمومی مانند رستوران ، فست فود ها ، هتل ها و کافه ها به دلیل ماهیت کارکردی خود همواره شاهد مراجعه کننده های زیادی هستند. طراحی و چیدمان این فضاها دارای پیچیدگی های فراوانی می باشد زیرا سبک طراحی و استایل و مواد و مصالح استفاده شده در ساخت این مراکز ، معرف کیفیت و ارزش خدمات ارائه شده می باشد.

تهیه و توزیع مواد غذایی یکی از اصلی ترین فعالیت های فست فودها و رستوران ها می باشد. پروسه تهیه ، توزیع و مصرف مواد غذایی به صورت کامل در داخل این مراکز انجام می شود. از این رو بهداشت و پاکیزگی از اهمیت بالایی برخوردار است. صفحات سنگ مصنوعی کورین به دلیل آنتی باکتریال بودن و همچنین قابلیت اجرای انواع سطوح رادارد از مناسب ترین گزینه ها در طراحی و ساخت میزها و کانترهای این مراکز می باشد.

کورین

سطوح کورین پوشش های ۱۰۰% اکریلیک هستند که دامنه وسیعی از ویژگی ها را شامل می شوند. مهمترین آنها دامنه بسیار وسیعی از رنگ های گوناگون است که شامل بیش از ۷۰نوع رنگ برای هر نوع سطح داخلی می باشد.در کنار ظاهر زیبا، محصولات کورین دارای ویژگی های کاربردی منحصر به فردی هستند، دوام بالا، خاصیت ضد لک بودن و  شستشوی آسان و تعمیرات فوری همه از ویژگی های محصولات کورین به شمار می رود.اتصال بین دو صفحه ی کورین با استفاده از رزین اکریلیک صورت می پذیرد که یک اتصال بدون درز، تمیز و صاف را به وجود می آورد.رزین در درز حل می شود و با یک پولیش نهایی یک سطح بدون درز را ایجاد می کند.  درزهای نامرئی در کنار تنوع بی‌نظیر کورین به طراح این امکان را می‌دهد که به خیالی آسوده به طراحی فرم‌ها و رنگ‌ها بپردازد  .این ویژگی‌ها باعث شده که سطوح یکپارچه کورین از جمله محدود محصولاتی باشد که موردتأیید برای استفاده در صنایع غذایی و امور بهداشتی و بیمارستانی هستند . کورین  (solid surface acrylic) نیازی به آب بندی شدن ندارد و برای پاک کردن سطوح آن از محلول آب و صابون و یا محلول آمونیاک مناسب می باشد.سطح کورین همچنین از رشد و نمو قارچ، باکتری و کپک جلوگیری می کند. کورین را با مواد ضد عفونی کننده های معمولی یا آب و صابون می توان به راحتی پاک کرد، احتیاج به درزگیری سالیانه ندارد و اگر زمانی ورقه های کورین دچار آسیب دیدگی شود، با سنباده و مواد پر کننده می توان آن را برطرف کرد. اگر هم قسمتی از آن بشکند، می توان آن را برید و قطعه ی جدید جایگزین آن کرد. کورین در کل ماده ی بسیار مقاومی است و در حدود ۲۰ الی ۲۵ سال عمر می کند.


پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
همین الان تماس بگیرید!