کوارتز توتم مرزداران خیابان ناهید

پروژه مرزداران خیابان ناهید
اجرای کوارتز توتم
رنگ طوسی
اجرای سینک و زیر سنگی
اجرای شیار سینی جهت آبریز
کانتر دومتری با پایه برگشت …

برخی تصاویر از نمونه کار کورین اورانوس رنگ گلدیس در دهکده المپیک

فلات سنگ آسیا، اولین و بزرگترین تولید کننده سنگ مهندسی بر پایه کوارتز در ایران با نام تجاری Totem Quartz است که در سال ۱۳۸۳ در نزدیکی شهر تاریخی اصفهان، با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و ظرفیت تولید سالانه ۷۰۰٫۰۰۰ متر مربع تاسیس شد. این شرکت با تلفیق هنر و صنعت، طیف گسترده ای از محصولات با طرح و رنگهای متنوع و در اندازه های اسلب وتایل، به بازارهای جهانی عرضه می نماید.

اطلاعات فنی

 ۹۳% صفحات  Totem Quartz را سیلیس تشکیل داده است، این ماده یکی از سخت ترین و مقاوم­ترین مواد طبیعی است که درجه سختی آن (MOHS 7) می ­باشد (درجه سختی الماس MOHS) 9)). سیلیس به صورت پودر میکرونیزه ، در دانه بندی­های ریز با نوعی رزین مخصوص مخلوط ، طی فرآیند تولید تبدیل به سنگی یکپارچه می­گردد. بدین ترتیب با بهره­گیری از تکنولوژی پیشرفته، خواص سیلیس به محصول منتقل شده  و موجب می­گردد این سنگ در برابر خراش، سائیدگی و ضربه مقاومت بالایی داشته باشد. به دلیل عدم وجود خلل و فرج در محصول، امکان رشد و تکثیر باکتری­ و میکروب مخصوصا” در مکان­های مرطوب وجود ندارد و از اینرو صفحات Totem Quartz را آنتی باکتریال می­ نامند. از دیگر مشخصه­ های سنگ مهندسی می­توان به وزن کم و مقاومت بالای آن اشاره نمود. با استفاده از ذرات شیشه، آیینه، سنگ­های تزینتی و صدف درتولید سنگ­های مهندسی می­ توان زیبایی و جذابیت خاصی به آنها داد و به سادگی در مکان­های مختلف با طراحی­ های خاص از این نوع محصول استفاده نمود.

اگر قصد خرید، سفارش و اجرای کورین برای کانتر، جزیره و صفحه کابینت آشپزخانه را دارید می توانید با مشاورین خود در کورین و کوارتز کاسپین در تماس باشید.

گروه صنعتی کاسپین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

تماس با شرکت کورین و کوارتز کاسپین

۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴  |  ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۲  |  ۰۹۱۲۷۶۸۳۲۲۴

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
همین الان تماس بگیرید!