نوسازی و بازسازی ساختمان، پروژه قیطریه

نوسازی و بازسازی ساختمان یکی از کارهایی است که پس از مدتی که از زمان ساخت ساختمان میگذرد نیاز می شود و افراد ترجیح میدهند به جای ساخت مجدد ساختمان و صرف هزینه هنگفت به تغییراتی در دکوراسیون داخلی و تعمیرات در برخی فضاها اکتفا کنند تا علاوه بر ایجاد حس نو شدن و تازگی هزینه کمتری نیز صرف کرده باشند.

 

یکی از مکانهایی که به مرور زمان فرسوده شده و نیاز به تعمیرات و یا نوسازی و بازسازی پیدا میکند منازل و ساختمان های مسکونی میباشند. کنده کاری و تغییر پلان ساختمان و تغییر ماهیت ساختمان با مصالح یکی از عمده تغیراتی می باشد که مالکان ساختمان درخواست دارند که برای جذابیت هر چه بیشتر محل سکونتشان و بهینه ساختن فضا و استفاده ی حداکثری نیاز دارند.

نوسازی و بازسازی ساختمان مسکونی هم میتواند شامل تمام واحد مسکونی و یا بخشی از آن باشد. گروه معماری دکورساز با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه ای و همچنین سابقه طولانی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و نوسازی و بازسازی آمادگی انجام هرگونه تغییرات و بازسازی و نوسازی را در منزل مسکونی شما در سراسر کشور داراست.

دکوراسیون کاسپین | سنگ کورین

بازسازی ساختمان با توجه به اصول دکوراسیون داخلی

بازسازی ساختمان یکی از مواردی است که در انجام آن باید به موارد زیادی توجه کنیم ، از جمله این موارد می توانی به موارد زیر اشاره کنیم.

موقعیت ساختمان نسبت به زاویه تابش خورشید ، تفهیم کاربری فضا و رسیدن به حس مورد نظر در کاربران محیط ، جنسیت کاربران محیط ، سن کاربران فضا ، تفکیک کاربری فضا ، نوع استفاده از محیط کاربری که ساختمان مسکونی ، ساختمان اداری ، ساختمان تجاری یا ساختمان درمانی است و همچنین بودجه در نظر گرفته شده برای پروژه اط جمله مواردی است که برای بازسازی ساختمان و طراحی دکوراسیون ساختمان باید مد نظر طراحان و مجریان پروژه قرار گیرد که گروه معماری دکورساز با استفاده از برترین طراحان و مجریان بازسازی ساختمان همواره این نکات را سر لوحه کار خود قرار داده و در اجرای پروژه های خود به تمامی این نکات توجه ویژه ای دارد.

شناخت مصالح و لوازم در تعمیرات ساختمان

شناخت مصالح و انواع متریال و روش های اجرای آنها جز مواردی است که در صورت رعایت هریک از این موارد باعث کاهش هزینه بازسازی ساختمان ، زمان مورد نیاز اجرایی و کیفیت اجرایی نهایی پروژه بازسازی ساختمان میشود.

طراحی و اجرای سنگ کورین

دلایل نیاز به تعمیرات ساختمان و بازسازی ساختمان

با توجه به این موضوع که اکثر ساختمان های کشور به صورت اصولی ساخت و ساز نمی شوند و از اجناس بی کیفیت در ساخت آنها استفاده می شود و طراحی اولیه این ساختمان ها با توجه به نیاز کاربران محیط مناسب نمیباشد و فرسودگی و استحلاک بخش های مختلف ساختمان از جمله ، تاسیسات ساختمان ، کابینت ، لوازم نورپردازی ، دیوار پوش ها و کفپوش ها ، سقف های کاذب و نقاشی دیوار ها و نورپردازی ساختمان و همچنین نیاز به تغییر ابعاد فضاهای مورد نیاز ساختمان تغییرات و بازسازی ساختمان و بازسازی ویلا با توجه به سبک های طراحی به روز اجتناب ناپذیر است و یکی از مواردی است که بیشتر افراد به دنبال آن می روند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
همین الان تماس بگیرید!