سنگ lg پروژه ی اندیشه ،شهرک صدف

یکی از اصلی ترین خدمات گروه معماری کاسپین طراحی و اجرای انواع مختلف کوارتز و کورین ایرانی و خارجی سامسونگ ، ال جی ، هانکس با کیفیت بالا و قیمت مناسب میباشد.

چرا کورین همه گیر شده است و امروزه مصرف زیادی دارد؟

کورین ، با توجه به پیشرفت تکنولوژی و حرکت به سمت دنیای مدرنیته امروزه استفاده از متریال و مواد طبیعی کمتر شده و برای آنها جایگزین هایی به وجود آمده است.بر خلاف گذشته که کمتر به مصنوعات توجه میشد و مصنوعات نمی توانستند جایگزین مناسبی برای مواد طبیعی باشند ، امروزه با تنوع و زیبایی و خواص منحصر به فرد خود توانسته اند جایگاه خوبی در منازل اعیانی که در گذشته صاحبان آنها به شدت دنبال استفاده از مواد طبیعی بودند به دست آورند و این افراد را متقاعد نموده است که می توان از این مواد نیز در دکوراسیون و طراحی منزل استفاده کرد و نمای زیبا و جذابی را در محیط منزل خلق کرد.
قیمت بالا و گزاف سنگ های طبیعی استفاده از این سنگ ها را مربوط به قشر خاصی از جامعه میکرد و افراد متوسط و پایین جامعه توانایی تهیه این نوع از سنگ ها را نداشتند، ولی امروزه با به وجود آمدن سنگ های مصنوعی کورین، و ویژگی های بی نظیر آنها و همچنین زیبایی و جذابیت آنها دیگر این فاصله برداشته شده است و بیشتر افراد را به سمت استفاده از این سنگ ها کشانده است.

برند های کورین در بازار کدامند؟

از شرکت های تولید کننده کورین. می توانیم به شرکت کورین سامسونگ و شرکت کورین الجی و شرکت کورین_هانکس نام ببریم.

چرا از سنگ کورین استفاده کنیم؟

سنگ کورین، ویژگی ها و نکات مثبت بسیار زیادی دارد که چند نمونه از این ویژگی ها در پایین ذکر شده است.
۱_ زیبایی و دوام :
براق بودن سطوح صفحات سنگ کورین. باعث زیبایی هرچه بیشتر محیط می گردد.
۲_ تنوع در انتخاب رنگ:
هنگام انتخاب رنگ دست شما بسیار باز است . زیرا تنوع رنگ در محصولات کورین، بسیار زیاد بوده و همچنین این تنوع در طرح و دانه بندی این محصولات دیده می شود.
۳_ سطوح یکپارچه و بدون درز:
دیگر خبری از درز میان اتصالات صفحه نیست! صفحات سنگ کورین، سطحی یکپارچه دارند و میتوان آن را خم و به شکل دلخواه طراحی کرد.
۴_ مقاوم و ترمیم پذیر:
در صورت ایجاد خط و خش می توان با پولیش زدن روی صفحات کورین، دوباره سطحی کاملا صاف و بدون هیج خطی داشت، همچنین میتوان صفحات کورین را در صورت شکستگی و … ترمیم کرد و بصورت اولیه برگرداند.
۵_ ضد لک ، ضد آب ، ضد باکتری و حریق
۶_ مقاومت خوب در برابر مواد اسیدی و شیمیایی
۷_ عمر مفید طولانی.
۸_ قابلیت بریده شدن، سوراخ کردن و خم کردن.
۹_ مقاوم در برابر ضربه و فشار شدید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
همین الان تماس بگیرید!